iklan

Wednesday, December 12, 2012

Selamat Hari Lahir Cikgu Omar

Klik BESOR

Salam yalllll
dikesempatan ini saya ingin
mengucapkan Selamat Hari Lahir kepada
CIKGU OMAR ( Klik SINI bagi hadioh dekat beliau )
seperti tertera di atas

Di kesempatan ini juga
saya mendoakan semoga cikgu
sihat sejahtera
bahgia selalu
dilindungi Allah
dimurahkan rezeki

Di kesempatan ini juga
saya ingin berterima kasih kepada beliau
kerana telah mengajar saya tiidak kira masa
sehingga saya menjadi insan yang berguna

Semoga segala yang dicurahkan
oleh CIKGU OMAR
diberkati Allah
dan saya minta Halal semua
kerana CIKGU OMAR ni
ABOH SAYEEEEEEEE!!!!

selamat hari lahir ABOH
 saje je buat gempak padahal esok harinya
hahahahah.......
klik SINI  bagi CIKGU HADIOH
Klik SINI ramai ramai yekkk

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...