iklan

Wednesday, December 5, 2012

Tutorial conteng-conteng

Salam
Dikesempatan ini saya menampalkan 2 gambar
hasil contengan dari PS yang terperap dalam lappy ni...
setelah bertungkus lumus maka terhasillah karya dibawah
dengan izin Allah

Contengan ini di dadicate kepada pengantin
yang pernah kenangan mereka saya rakam
FIFI maran...


yang ni pulak tutorial untuk diri sendiri
xtau muka sape nak pilih jadi pilih muka sendiri
sebenarnya orang lain pun boleh buat camni
nak dengan taknak jeeee
kalau sesape nak gambar camni tinggalkan je komen nanti
nanti saya akan panjangkan kepada pelukis tersebut

dalam menconteng ni
saya hanya mengunakan PS3 sahaja
tu je yang pandai
PS5 tengah menggodam lagi nk bg master
yang adoooo ni pun tak master lagi hahaha

untuk permulaan sesape yang nak mencuba
saya hanya menggunakan
inidan

inisahaja buat masa sekarang

dah pandai guna tool ni baru leh lakar2 cikit ape patut
susah-susah sesape nak bagi gambar jeeee
nanti saya buatkan
kalo berkenan
harga yang berpatutan akan diberikan
okehhhhh

SALAM



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...