iklan

Sunday, January 22, 2012

SELAMAT PENGANTIN BARU AZIE & AZWAN

SALAM SEMUA YAAAA
3 hari dah meninggalkan blog ni
rase nk menaip plak rini
wahhh makan kenduri lagi hari ni...
hari majlis kenduri member kolej dulu

AZIE & HAZWAN
triple A korang daaaa

aku datang la dengan bangganya
lambat gak wife ni mackup....kata cikit jeeeeeeeeee
and hope korang enjoy ngan gift aku niii.....
xda la salam2 kaut ni...
kata orang salam kaut ni bukan budaya kita
baiklah aku bg gift kat pengantin knknkn
nanti pengantin sendiri yang happy
bapak pengantin jangan marah yaaaaaaaa


nanti aku up cikit gambor2 korang ek
kasi member2 yang xpegi tu 
dapat menatap wajah2 berseri
raja sehari

selamat pengatin baru you all
semoga berbahagia hingga ke akhir hayat
saya doakan.....
selamat menjalani kehidupan sebagai sepasang suami isteri
 update ptg sikit yaaaaaaa
lets go 
perghhhhhh 30min nk pakai tudung
dengan bantuan suami
nah ni hasilnya
baru cepat siap hahahahaha

tadaaaaa
update dahhhhhh
ini lah dia pasangan pengantin tu

click SINI dapat ang pow
see yaaaaaaaaaaaa



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...