iklan

Friday, January 27, 2012

Welcome home BEES

Salam
yaaaaaaaaaaaaa
penah dgr PROGRAM SIREH PULANG KE GAGANG
ni nak wat program lain lak
LEBAH PULANG KE SARANG
same je maksudnya kan

ape yang dimaksudkan ialah INI
LEBAH YAAAA......
dah memang musin lebah ni singgah kat sarang lama dia agaknya
tahun lepas xda singgah pn
maybe lepas orang kacau amik madu bakar2 asap2
jadi tahun lepas dia MERAJUK laaaa kot
sekarang daaaaahhhhhhh
datang balik

gambar yang dirakan adalah semalam
26 jan 2011
jam 17.15
mula2 landing tu yang terbang2
merata ni...
bila dah semua dapat landing diam la
cam gini
tapi janagn usik mmg KENA laaaaa


dan mengikut cakap2 orang
tiap2 hari ada waktu
lebah2 ni akan SAWMING
tah pe nama nya
tp dia cam excersize buat regangan


hahaha dan nanti aempat akan update perkembangan terkini 
SANG LEBAH ni....
tak tahu berapa hari
cek in kat sini SANG LEBAH ni
kita tunggu ape hasil nya nanti

BOLEH MACRO tak agak2
kena cuba niiii


6 comments:

Nerzhul said...

amik gambo queen dia meran.

MERAN QAMAR said...

what daaaa............nanti aku tryyy

LaLa mhdnor said...

dulu pokok2 kat tepi rumah Lala selalu ada lebah, sekarang dah xde...

Yatie Awang said...

bahayalah..tak de tindakan diambil ke..

MERAN QAMAR said...

bahaya pada yang xtentu pasal usik dia...kolau smoker lg best....isap rokok comfom kena 1das....xpn 2das...hehehehe

ctzainal said...

mak ai,besarnye.seram! huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...