iklan

Wednesday, December 7, 2011

PUSPAKOM

Salam Semua


Penah pergi PUSPAKOM
Adoi pergi sekali dah laaaaaaaa
kalau pergi banyak kali adoi adoi adoi laaa

Entry ni nak bagitau nak sampaikan nak perkenalkan
Cara kerja PUSPAKOM
Bukan nak cari salah
tapi PUSPAKOM yang mencari salah
Tapi hamba Allah ni cari salah PUSPAKOM semula

Siap la hahahaha
Mesti Kakitangan PUSPAKOM cuak baca ayat ni hahahah
gurau beb...xkan xboleh
TAPI REALITI!!!

Kenal tak ape benda ni....


Benda ni dinamakan clip
tempatnya terletak di antara panel yang bersambung dengan body
ala nk lekat kn panel ke body tuu...xkan nak gune gam lak
 TAPI................sekarang benda ini terletak di TEMPAT SIMPAN BARANG SAYA
selepas dijumpai di tempat duduk belakang

Semua ni selepas wat pemeriksaan di PUS tu laaaa

Bagi saya pemilik kereta

1-Kalo dah tau buka tu tau la PASANG semula SEBABNYA...kalo kereta beli guna duit PUS korang tak nak pasang nk buang pn aku tak kisah
2-Kalo korang pny kereta korang sayang inikan kereta yang aku cari gne titik peluh sendiri...(mentang2 korang MAkAN GAJI
3-Kerja tu biar ikhlas....buat kerja seperti korang wat kat kereta korang sendiri MUSTI HALUSSSSSSSSS je kije...(KORANG PERIKSA TU TANGGUNGJAWAB KORANG)
4-AKU nak tegur kat situ......mau terus kena blok kete standart gaban tu...
5-Takkan nk selit $$$$ kot baru korang pasang elok2 cek lembut2

SEMUA ini melambang kan cara korang wat kerja
Kalo ditafsirkan mmg CAM tak IKHLAS jeeee...

Ape yang aku karang ni......bukan nak memburukkan PUS tapi...
REALITI.......SEBAB!!!
rasa macam diri dizalimi ajeee......
rasa macam harta kite tak berharga ajeee....
rasa macam kereta kite buruk aje.....
tau la xmampu gne BMW MERS VOLVO imported car seme tuu
kalo pakai mesti PUS cek lembut halussssssssss je knknknknkn

hahahahah
malas membebel dah
Semua ni jadikan ikhtibar
benda kecil camtu boleh mengguris jiwa HADOIIIIIIIII

salam

7 comments:

KG. Tanah Bercangkul said...

sori la bro....gua banyak kete nak peksa...lu balik lu pasang sindri la...lori balak pun gua bukak tayar dia gua x pasang balik ok pun per...

MERAN QAMAR said...

sori encik ROSLAN RAUB PAHANG.....benda kenyataan....masuk bukan free...xciter xtau xtegur xtau xingat buat lg pas ni hahhahahah tul tak...kuasa PENGGUNA mesti digunakan

Kancil 8349 said...

hehehe...betul ru Meran Oamar

MissCt a.k.a MuqDeq said...

Tambah lg point..
Sebab kesilapan PUSPAKOM sndiri,
kite kene abis beribu untuk ulang alik ke PUSPAKOM sebanyak 3 kali!!

Diulangi sebab KESILAPAN PUSPAKOM sendiri!! Haaa... *Tumpang emo sikit.. Hehe

MERAN QAMAR said...

nak emo lg.....saya teramat rindu akan kereta biru yang edjos kuat tu.........hehehehehe

syarikat dia je yang ada wat service jadi keuntungan boleh dapat dari kenderaan yang HADIR UNTUK PEMERIKSAAN SAHAJA.....belum kira yang datang berkali-kali tu lg

Arip said...

perentry RM30@35 klo da 3x dtg da jd bpe.. hadoiii laaa.. byr tu sbb utk keje dyorg.. tp hasilnyee.. sedehhhhh!!!!.. yg ikhlas runner bwk kete biru.. sabo ye MERAN QAMAR.. :)

MERAN QAMAR said...

see you in court PUSPUS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...